ا
-
اتوماسیون"
رابطه اتوماسیون مدیریت فرایندها با افزایش اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت (مورد مطالعه: یک گروه صنعتی) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 28-63]
-
ارزش ویژه برند
استانداردسازی و سفارشیسازی خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش میانجی کیفیت خدمات [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 28-62]
-
ارزیابی عملکرد
ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]
-
ارزیابی عملکرد ایمنی مناطق ریلی
ارائه یک چهارچوب مفهومی جدید برای ارزیابی ایمنی ریلی مناطق راهآهن با تأکید بر ظرفیت و توانمندیهای هر منطقه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 65-87]
-
استانداردسازی
استانداردسازی راهبردی کلیدی در حمایت از فناوریهای نوظهور در صنایع دفاعی [دوره 11، شماره 4، 1400]
-
استانداردسازی خدمات
استانداردسازی و سفارشیسازی خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش میانجی کیفیت خدمات [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 28-62]
-
استاندارد واژگان
ارائه مدل جامع کاربردی تدوین استانداردهای واژگان با رویکرد تحلیل همواژگانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 141-163]
-
استراتژی رقابتی
تحلیل نقش میانجی استراتژی رقابتی در فعالیتهای مدیریت کیفیت بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای دارویی شهرک صنعتی شهرکرد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
-
افزایش کیفیت
بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت و موفقیت تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 120-141]
-
الگوریتم ژنتیک
ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]
-
الگوی مسئولیت اجتماعی
طراحی و تبیین الگوی مسئولیت اجتماعی سازمانی در شرکت گاز استان مازندران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-163]
-
امکان موفقیت از شکایت
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایتآمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
-
اندرسون- پیترسون
ارائه یک چهارچوب مفهومی جدید برای ارزیابی ایمنی ریلی مناطق راهآهن با تأکید بر ظرفیت و توانمندیهای هر منطقه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 65-87]
-
اولویت بندی
بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت و موفقیت تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 120-141]
ب
-
برآورد تحلیلی زمانسنجی
تکنیک عدم قطعیت خاکستری در محاسبه زمان استاندارد فعالیتهای تعمیراتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 61-88]
-
برونسپاری
استانداردسازی راهبردی کلیدی در حمایت از فناوریهای نوظهور در صنایع دفاعی [دوره 11، شماره 4، 1400]
-
بعد اجتماعی
ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی مبتنی بر بعد اجتماعی و ارتباط آن با پایداری شرکتها [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 122-158]
-
بهبود مداوم
ارایه چارچوبی برای ارزیابی و تکامل مدیریت کیفیت جامع با رویکرد پویایی شناسی سیستم های فازی (مورد مطالعه: شرکت تولیدی اخشان شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 89-125]
پ
-
پایداری
ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی مبتنی بر بعد اجتماعی و ارتباط آن با پایداری شرکتها [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 122-158]
-
پایداری شرکت ها
ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی مبتنی بر بعد اجتماعی و ارتباط آن با پایداری شرکتها [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 122-158]
-
پژوهش کیفی
پیکربندی مطالعات مدیریت کیفیت نرم با استفاده از روش کیفی تحلیل اسناد [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
-
پژوهشگاه صنعت نفت
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان: تأکید بر نقش میانجی مدیریت استراتژیک منابع انسانی (مورد مطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
پویایی شناسی سیستم
ارایه چارچوبی برای ارزیابی و تکامل مدیریت کیفیت جامع با رویکرد پویایی شناسی سیستم های فازی (مورد مطالعه: شرکت تولیدی اخشان شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 89-125]
-
پیشبینی فروش برق
پیش بینی فروش نیروگاه های برق ایران با استفاده از روش داده کاوی و رگرسیون چندگانه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 164-185]
ت
-
تئوری حاکمیتی
مدل مفهومی حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات مبتنی بر فرایندنگاری (تحقیق کیفی برای توسعه تئوری پایه استاندارد CITG) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 88-117]
-
تحقق یکای مول
شناسایی، معرفی و بررسی روش های تحقق یکای مول با تکیه بر روش سیلیسیم [دوره 11، شماره 4، 1400]
-
تحلیل اسنادی
پیکربندی مطالعات مدیریت کیفیت نرم با استفاده از روش کیفی تحلیل اسناد [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
-
تحلیل پوششی دادهها
ارائه یک چهارچوب مفهومی جدید برای ارزیابی ایمنی ریلی مناطق راهآهن با تأکید بر ظرفیت و توانمندیهای هر منطقه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 65-87]
-
تحلیل هم واژگانی
ارائه مدل جامع کاربردی تدوین استانداردهای واژگان با رویکرد تحلیل همواژگانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 141-163]
-
تمایل به شکایت
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایتآمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
-
توسعه تئوری
مدل مفهومی حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات مبتنی بر فرایندنگاری (تحقیق کیفی برای توسعه تئوری پایه استاندارد CITG) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 88-117]
-
توسعه فناوری
استانداردسازی راهبردی کلیدی در حمایت از فناوریهای نوظهور در صنایع دفاعی [دوره 11، شماره 4، 1400]
ث
-
ثابت آووگادرو
شناسایی، معرفی و بررسی روش های تحقق یکای مول با تکیه بر روش سیلیسیم [دوره 11، شماره 4، 1400]
ح
-
حاکمیت شرکتی
مدل مفهومی حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات مبتنی بر فرایندنگاری (تحقیق کیفی برای توسعه تئوری پایه استاندارد CITG) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 88-117]
-
حاکمیت فناوری اطلاعات
مدل مفهومی حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات مبتنی بر فرایندنگاری (تحقیق کیفی برای توسعه تئوری پایه استاندارد CITG) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 88-117]
-
حمایت مدیریت
ارایه چارچوبی برای ارزیابی و تکامل مدیریت کیفیت جامع با رویکرد پویایی شناسی سیستم های فازی (مورد مطالعه: شرکت تولیدی اخشان شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 89-125]
خ
-
خدمات پس از فروش
ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]
د
-
داده بنیاد
بررسی عوامل موثر جهت بهبود رتبه اعتباری شرکتها مبتنی بر گزارشگری مالی و مسئولیتهای اجتماعی به کمک تکنینک معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 94-116]
-
دادهکاوی
پیش بینی فروش نیروگاه های برق ایران با استفاده از روش داده کاوی و رگرسیون چندگانه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 164-185]
-
درک ارزش شکایت
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایتآمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
ر
-
رتبه اعتباری
بررسی عوامل موثر جهت بهبود رتبه اعتباری شرکتها مبتنی بر گزارشگری مالی و مسئولیتهای اجتماعی به کمک تکنینک معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 94-116]
-
رفتار شکایتآمیز مشتریان
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایتآمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
-
رگرسیون خطی
پیش بینی فروش نیروگاه های برق ایران با استفاده از روش داده کاوی و رگرسیون چندگانه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 164-185]
-
روش XRCD
شناسایی، معرفی و بررسی روش های تحقق یکای مول با تکیه بر روش سیلیسیم [دوره 11، شماره 4، 1400]
-
روش سیلیسیم
شناسایی، معرفی و بررسی روش های تحقق یکای مول با تکیه بر روش سیلیسیم [دوره 11، شماره 4، 1400]
ز
-
زنجیره تامین 4.0
تحلیل کمی چالشهای پیاده سازی زنجیره تامین دیجیتال مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا (زنجیره تامین 4.0) [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 63-94]
-
زنجیره تامین دیجیتال
تحلیل کمی چالشهای پیاده سازی زنجیره تامین دیجیتال مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا (زنجیره تامین 4.0) [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 63-94]
-
زنجیره تامین مبتنی بر اینترنت اشیا
تحلیل کمی چالشهای پیاده سازی زنجیره تامین دیجیتال مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا (زنجیره تامین 4.0) [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 63-94]
س
-
سازمان
نقش نوآوری و قابلیتهای پویا در عملکرد سازمان (مورد مطالعه: منطقة ویژة اقتصادی انرژی پارس) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
-
سرمایه فکری
تأثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مشکلات درون سازمانی و نقش تعدیل گر ناهمگونی مدیریت دانش در یک شرکت بیمه ای [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 159-189]
-
سفارشیسازی خدمات
استانداردسازی و سفارشیسازی خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش میانجی کیفیت خدمات [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 28-62]
-
سیستم استنتاج فازی
ارایه چارچوبی برای ارزیابی و تکامل مدیریت کیفیت جامع با رویکرد پویایی شناسی سیستم های فازی (مورد مطالعه: شرکت تولیدی اخشان شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 89-125]
ش
-
شرکت گاز استان مازندران
طراحی و تبیین الگوی مسئولیت اجتماعی سازمانی در شرکت گاز استان مازندران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-163]
-
شرکت هپکو
ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]
ظ
-
ظرفیت و توانمندی مناطق ریلی
ارائه یک چهارچوب مفهومی جدید برای ارزیابی ایمنی ریلی مناطق راهآهن با تأکید بر ظرفیت و توانمندیهای هر منطقه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 65-87]
ع
-
عدم قطعیت خاکستری
تکنیک عدم قطعیت خاکستری در محاسبه زمان استاندارد فعالیتهای تعمیراتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 61-88]
-
عملکرد سازمان
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان: تأکید بر نقش میانجی مدیریت استراتژیک منابع انسانی (مورد مطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
عوامل موفقیت
بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت و موفقیت تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 120-141]
ف
-
فعالیتهای تعمیراتی
تکنیک عدم قطعیت خاکستری در محاسبه زمان استاندارد فعالیتهای تعمیراتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 61-88]
-
فناوری نوظهور
استانداردسازی راهبردی کلیدی در حمایت از فناوریهای نوظهور در صنایع دفاعی [دوره 11، شماره 4، 1400]
ق
-
قابلیتهای پویا
نقش نوآوری و قابلیتهای پویا در عملکرد سازمان (مورد مطالعه: منطقة ویژة اقتصادی انرژی پارس) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
ک
-
کنترل رفتاری
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایتآمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
-
کیفیت عملکردی
استانداردسازی و سفارشیسازی خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش میانجی کیفیت خدمات [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 28-62]
-
کیفیت فنی
استانداردسازی و سفارشیسازی خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش میانجی کیفیت خدمات [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 28-62]
گ
-
گزارشگری مالی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت
بررسی عوامل موثر جهت بهبود رتبه اعتباری شرکتها مبتنی بر گزارشگری مالی و مسئولیتهای اجتماعی به کمک تکنینک معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 94-116]
م
-
مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
تکنیک عدم قطعیت خاکستری در محاسبه زمان استاندارد فعالیتهای تعمیراتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 61-88]
-
مدل EFQM
ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]
-
مدل کاربردی
ارائه مدل جامع کاربردی تدوین استانداردهای واژگان با رویکرد تحلیل همواژگانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 141-163]
-
مدیریت دانش
ارائه مدل جامع کاربردی تدوین استانداردهای واژگان با رویکرد تحلیل همواژگانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 141-163]
-
مدیریت دانش
تکنیک عدم قطعیت خاکستری در محاسبه زمان استاندارد فعالیتهای تعمیراتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 61-88]
-
مدیریت دانش
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان: تأکید بر نقش میانجی مدیریت استراتژیک منابع انسانی (مورد مطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
مدیریت راهبردی منابع انسانی
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان: تأکید بر نقش میانجی مدیریت استراتژیک منابع انسانی (مورد مطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
مدیریت عملکرد
نقش نوآوری و قابلیتهای پویا در عملکرد سازمان (مورد مطالعه: منطقة ویژة اقتصادی انرژی پارس) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
-
مدیریت عملکرد
ارائه مدل مدیریت عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش به کمک EFQM و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی در شرکت هپکو) [دوره 11، شماره 4، 1400]
-
مدیریت کیفیت اکتشافی
تحلیل نقش میانجی استراتژی رقابتی در فعالیتهای مدیریت کیفیت بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای دارویی شهرک صنعتی شهرکرد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
-
مدیریت کیفیت بهره برداری
تحلیل نقش میانجی استراتژی رقابتی در فعالیتهای مدیریت کیفیت بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای دارویی شهرک صنعتی شهرکرد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
-
مدیریت کیفیت جامع
ارایه چارچوبی برای ارزیابی و تکامل مدیریت کیفیت جامع با رویکرد پویایی شناسی سیستم های فازی (مورد مطالعه: شرکت تولیدی اخشان شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 89-125]
-
مدیریت کیفیت فراگیر
پیکربندی مطالعات مدیریت کیفیت نرم با استفاده از روش کیفی تحلیل اسناد [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
-
مدیریت کیفیت نرم
پیکربندی مطالعات مدیریت کیفیت نرم با استفاده از روش کیفی تحلیل اسناد [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
-
مزیت رقابتی
تأثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مشکلات درون سازمانی و نقش تعدیل گر ناهمگونی مدیریت دانش در یک شرکت بیمه ای [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 159-189]
-
مسئولیت اجتماعی
طراحی و تبیین الگوی مسئولیت اجتماعی سازمانی در شرکت گاز استان مازندران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-163]
-
مسئولیت پذیری
ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی مبتنی بر بعد اجتماعی و ارتباط آن با پایداری شرکتها [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 122-158]
-
مسئولیت پذیری اجتماعی
ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی مبتنی بر بعد اجتماعی و ارتباط آن با پایداری شرکتها [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 122-158]
-
مسابقات بین المللی
بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت و موفقیت تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 120-141]
-
مشکلات درونسازمانی
تأثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مشکلات درون سازمانی و نقش تعدیل گر ناهمگونی مدیریت دانش در یک شرکت بیمه ای [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 159-189]
-
مقدار ماده
شناسایی، معرفی و بررسی روش های تحقق یکای مول با تکیه بر روش سیلیسیم [دوره 11، شماره 4، 1400]
ن
-
ناهمگونی مدیریت دانش
تأثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مشکلات درون سازمانی و نقش تعدیل گر ناهمگونی مدیریت دانش در یک شرکت بیمه ای [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 159-189]
-
نگرش نسبت به شکایت
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شکایتآمیز مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
-
نوآوری
نقش نوآوری و قابلیتهای پویا در عملکرد سازمان (مورد مطالعه: منطقة ویژة اقتصادی انرژی پارس) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
-
نیروهای مسلح
بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت و موفقیت تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 120-141]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد